نکاتی که باید در مورد ابزار و افزونه های سئو بدانید
نوشته شده توسط : ساحل

در چند سنه ماضی تغییرات زیادی در دنیای سئو رخ داده است. با اینحال هنوز هم بعضی از اصول اساسی ویژه آن بدون تغییر باقی باقیمانده است. به عنوان مثال قصد پیمان دادنِ کلمات کلیدی، به هدف درمان رتبه بندی طبیعی، تاثیر خود را از دست داده است ولی به کارگیری واژه ها کلیدی هنوز هم امری زیاد ضروری است.

وقتی الی اینجا آمده‌اید یعنی با اصول و مبانی سئو آشنا هستید و به تعقیب تکنیک‌های سئو هستید. با هستی تکنیک‌های متنوع سئو، تشخیص اینکه به چه نوع تکنیکی باید پایبند بود و از چه روشی می تاب چشم پوشی کرد کم و بیش غیر شدنی است. در این نوشتار منظور داریم 10 باره از مهم ترین نکات و ترفندهای سئو را ذکر کنیم.

بازاریابان B2B و B2C، به پیگیری اخذ ترافیک از راه نتایج برآمده از موتورهای جستجوگر هستند زیرا این گونه شدامد 8.5 برابر بخت اکثریت نسبت به لینک‌های بیگانه برای تبدیل شدن به مشتری دارند. اگر فقط بر روی این تکنیک‌ها تمرکز داشته باشید، می توانید ترافیک طبیعی بسیاری به سمت سایت خویش جذب کنید و رتبه‌بندی سایت را بدون جریمه شدن، بهبود ببخشید.

افزایش شدامد طبیعی سایت

ما در هفته گذشته مقاله ای با عنوان 200 فاکتور مهم سئو در رتبه بندی گوگل منتشر کردیم که می‌توان گفت کامل ترین منبع شدنی در اینترنت به شمار می‌آید. در آن مقاله کوشش کردیم الی تمام عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو را برای شما نام ببریم.

شاید پُست فعلی به خوبی و کمال آن مقاله نباشد، اما در عوض در این مقاله 10 باره از مهم ترین نکاتی که برای سئو لازم است بدانید را برایتان نام می بریم. اگر بتوانید بر روی همین موارد تمرکز کنید و آنها را بر روی وب سایت خویش اعمال کنید، مطمئن باشید طی چند ماه نتایج برآمده از آن را به خوبی تماشا خواهید کرد.

هر چیزی که باعث کند شدن سایت می شود را حذف کنید

نکاتی که باید در مورد ابزار و افزونه های سئو بدانید


همانطور که می دانید، سرعت بارگذاری صفحه یگانه از فاکتورهای بایسته در سئو است.

در گذشته اغلب افراد مجبور بودند با سایت‌هایی که بارگذاری بسیار آهسته‌ای داشتند ساحل بیایند. در آن روزها 5 دقیقه انتظار برای بارگذاری یک سایت خبری، چیز عجیبی نبود. این سوژه به هیچ عنوان تجربه نکوداشتن نیست اما هنوز هم در اغلب سایت‌ها به چشم می‌خورد.

صفحه‌ای که بارگذاری کندی دارد می تواند گیر از خرید محصولات بدست مشتریان شود. پژوهش ها و تحقیقات اتمام شده پرتو می‌دهد که یک ثانیه دیرکرد در موعد بارگذاری صفحه، می‌تواند به 7 درصد کاهش در نرخ تبدیل منجر شود.

اهمیت سرعت لود سایت در

بگذارید بگوئیم در ذهن خریداران احتمالی، یک سایت کند مساوی است با یک سایت غیر قابل اعتماد. تمام.

سرعت سایت برای کاربران و گوگل بسیار مهم است. بر اساس یافته‌های سایت eConsultancy اگر مدت موعد بارگذاری سایت بیشتر از 3 ثانیه باشد، تقریباً 40% کسان آن را ترک می‌کنند.

ریزش بازدید کننگان به علت کندی سایت

از زمانی که کسب وکارها در باره فرصت های موجود در افزایش ترافیک طبیعی و در آمد برآمده از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر مستحضر شدند، تقاضا برای بالا بردن سایت افزایش یافت. در 9 آوریل سال 2010، گوگل سرعت سایت را به عنوان یکتا از فاکتورهای مهم در رتبه بندی در عقیده گرفت.

این موضوع بدین معنی است که اگر سرعت بارگذاری سایت شما زیر است، برای به دست آوردن رتبه های بالاتر در موتورهای جستجوگر شغل مشکل و کاستی در پیش دارید حتی اگر محتوای شما با کیفیت باشد و طراحی سایت حرفه ای داشته باشید.

بر بنیاد مطالعات درونی گوگل، زمانی که صفحه ای به کندی بارگذاری می شود، بازدید کنندگان زمان زیاد کمی را در آن سایت سپری می کنند و سعی می کنند خیلی زود سایت را ترک کنند. از جانب دیگر، صفحاتی که سرعت بارگذاری بالایی دارند، هزینه های عملیاتی را تفریق می دهند و می توانند تجربۀ کاربران را شفا بخشند در حالیکه مزایای دیگری نیز به به اتفاق خواهد داشت.

اهمیت سرعت بارگذاری وب سایت

از شر همگی عناصر غیر ضروری که باعث کند شدن سایت شما شده است، رها شوید. اگر از کاربران وردپرس هستید، کوشش کنید برخی از افزونه های غیر ضروری که کاربرد نمی کنید را غیر پرکار سازید. در ضمن سایدبار خود را مرتب کنید و تنها ابزارک های باره دربایستن و بایسته را در آن بگنجانید.

اگر همنشین داشتید، در مقاله‌ای با اسم «راهنمای کامل سرعت سایت» در تارنگار مدرن می‌توانید به طور کامل درباره سرعت سایت بخوانید و با 8 شیوه افزایش سرعت سایت آشنا شوید.

به سایر سایت هایی که محتوای مرتبط دارند لینک دهید
لینک دادن به سایر سایت ها برای رشد سایت بسیار بایسته است.

- برایان کلارک، مدیر Copyblogger Media

بیشتر کسان اندیشه می کنند که لینک دادن به محتوای معتبر و پیوسته می تواند بد باشد زیرا مایه می شود کسان از تارنما بیرون شوند. اما در حقیقت اینگونه نیست. "رَند فیشکین" بنیادگذار سایت Moz معتقد است:

لینک دادن به سایت های معتبر می تواند شدامد قابل پیگیری زیادی وارد آن سایت ها کُند و همین امر مایه می شود سایت شما با ارزش تر و قابل پیمانه تر شود.

به وب سایت های معتبر لینک دهید

نمی توانید از دیگران انتظار داشته باشید به سایت شما لینک دهند در حالیکه خودتان از انجام اینکار خودداری می کنید. به عنوان مثال اگر به پیگیری به دست آوردن لینک های درونی از سایت های معتبر و قابل اعتماد هستید، گرد از آسانترین انحاء برای انجام اینکار این است که تمایل خود برای لینک دادن به چنین سایت هایی را پرتو دهید.

البته باید به خاطر داشته باشید که تنها به محتوایی لینک دهید که معتبر و ارزشمند است. در این چهره می توانید از مزایای این لینک ها برای سئو سایت خویش بهره مند شوید. مهم تر از همه این است که به کسان مختلف آگاهی دهید که به تارنما شان لینک کرده اید، به این ترتیب شایستن اینکه این افراد در به اشتراک گذاری محتوا به شما کمک کنند بالا می رود.

 





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: